دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ نگار رضا بهرام

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام به نام نگار

ترانه: حامد دهقانی ؛ موزیک: حامد دهقانی و موسیقی فولک ؛ تنظیم: پازل بند

Reza Bahram | Negar

دانلود آهنگ رضا بهرام نگار

متن آهنگ نگار رضا بهرام

رخ مستش به خدا دلارو داغون میکنه نگاش چیکارا میکنه
یه قشون پشت سرش جنگ میکنه جون دلم نگاش چی کارا میکنه
نگار دردت نبینم نگار و مه جبینم نگار جون دلم محرم بشی دستت بگیرم
نگار دردت نبینم نگار و مه جبینم نگار جون دلم محرم بشی دستت بگیرم
این یار دل نداره همش سر به سرم میذاره با اون ناز و اداهاش صدای پاهاش چی بر سرم میاره
دلتنگ یارم ولی یار نمیاد سراغم هر شب به یادشم و یار نمیاد سراغم
با تاب مژگونش دل شده حیرونش منو میکشه دلبر میرم به دیدارش با ناز اطوارش دلو میکنه پرپر
نگار دردت نبینم نگار و مه جبینم نگار جون دلم محرم بشی دستت بگیرم
نگار دردت نبینم نگار و مه جبینم نگار جون دلم محرم بشی دستت بگیرم
این یار دل نداره همش سر به سرم میذاره با اون ناز و اداهاش صدای پاهاش چی بر سرم میاره
دلتنگ یارم ولی یار نمیاد سراغم هر شب به یادشمو یار نمیاد سراغم

دانلود آهنگ نگار رضا بهرام با لینک مستقیم

دانلود آهنگ ریمیکس نگار رضا بهرام

دانلود آهنگ ریمیکس رضا بهرام به نام نگار توسط دی جی معینی

ریمیکس جدید آهنگ نگار با صدای رضا بهرام با کیفیت 320 و پخش آنلاین از سایت موزیک ریمیکس می توانید دانلود کنید.

  Download New Remix Reza Bahram | Negar Dj Moini

دانلود ریمیکس آهنگ نگار با صدای رضا بهرام و کاری از دی جی معینی

متن آهنگ نگار

رخ مستش به خدا دلارو داغون میکنه نگاش چیکارا میکنه
یه قشون پشت سرش جنگ میکنه جون دلم نگاش چی کارا میکنه
نگار دردت نبینم نگار و مه جبینم نگار جون دلم محرم بشی دستت بگیرم
نگار دردت نبینم نگار و مه جبینم نگار جون دلم محرم بشی دستت بگیرم
این یار دل نداره همش سر به سرم میذاره با اون ناز و اداهاش صدای پاهاش چی بر سرم میاره
دلتنگ یارم ولی یار نمیاد سراغم هر شب به یادشم و یار نمیاد سراغم
با تاب مژگونش دل شده حیرونش منو میکشه دلبر میرم به دیدارش با ناز اطوارش دلو میکنه پرپر
نگار دردت نبینم نگار و مه جبینم نگار جون دلم محرم بشی دستت بگیرم
نگار دردت نبینم نگار و مه جبینم نگار جون دلم محرم بشی دستت بگیرم
این یار دل نداره همش سر به سرم میذاره با اون ناز و اداهاش صدای پاهاش چی بر سرم میاره
دلتنگ یارم ولی یار نمیاد سراغم هر شب به یادشمو یار نمیاد سراغم

دانلود آهنگ ریمیکس نگار رضا بهرام


دانلود آهنگ گرشا رضایی دل ندارم

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی به نام دل ندارم

آهنگ پر احساس دل ندارم با صدای گرشا رضایی: دانلود آهنگ دل ندارم

Garsha Rezaei | Del Nadaram

دانلود آهنگ گرشا رضایی دل ندارم

متن آهنگ دل ندارم گرشا رضایی

♬♬♬

دل ندارم که بمونی دل ندارم که بری دل ندادم که ببینم واسه رفتن حاضری
چی عوض شد تو وجودم این نبودم قبل تو مطمئن باش هرچی بودم این نبودم قبل تو
اینم از من اینم از تو اینم از این زندگی گاهی رازاتو نمیشه حتی به خودت بگی
اون دوتاییا تموم شد اما باز دوست دارم دوست دارم گوشه ی قلبت خودمو جا بذارم
من بهونت کرده بودم تا نفس باشی برام میرم و میری و میدونی چقدر تورو میخوام
بر میگردم به گذشته از همیشه خسته تر چیزی از دلم نمونده که بگم منم ببر
اینم از من اینم از تو اینم از این زندگی گاهی رازاتو نمیشه حتی به خودت بگی
اون دوتاییا تموم شد اما باز دوست دارم دوست دارم گوشه ی قلبت خودمو جا بذارم

♬♬♬

گرشا رضایی دل ندارم

 

جملات زیبای سکوت عشق

جملات زیبای سکوت عشق

این روزها من روزه سکوت گرفته ام …
آرام گرفته ام تا آرامش آنان که زیر پا له ام کردند خط خطی نشود

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام جنون

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام جنون

آهنگ عاشقانه جنون با صدای سامان جلیلی

Saman Jalili | Jonoun

دانلود آهنگ سامان جلیلی جنون

متن آهنگ جنون سامان جلیلی

♬♬♬

مث تو جایی ندیدم چقد تنهایی کشیدم من آخر قصه رو میدیدم
تا حالا شده یک بارم تو بهم بگی دوست دارم من جز تنهایی چی دارم
اگه بد بودم واست اگه قلبم زود جا زد دیگه میرم خیالت راحت
چشات خیره به ساعت شد دیگه وقت رفتن شد حیف عشقی که با تو حرومم شد
جنونه عشق تو عین جنونه هرکی میاد نمیمونه هرکی میاد نمیتونه
من اینم زندگی کردم با تو هرکی که خواست بشه جا تو کو برسه بشه تا تو
از چشمات افتادم از وقتی دل دادم حق دارم بهت وابسته شم
میدونی بری چی میکشم ...
جنونه عشق تو عین جنونه هرکی میاد نمیمونه هرکی میاد نمیتونه
من اینم زندگی کردم با تو هرکی که خواست بشه جا تو کو برسه بشه تا تو

♬♬♬

سامان جلیلی جنون