دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ غمگین و پر احساس شهاب مظفری دل خون

دانلود آهنگ شهاب مظفری دل خون

ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی دل خون از شهاب‌مظفری با دو کیفیت بالا 128 و 320 و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ + پخش آنلاین از سایت تابا موزیک این قطعه آهنگ سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی در شبکه نمایش خانگی میباشد

دانلود آهنگ غمگین و پر احساس شهاب مظفری دل خون (چه دل خونیه)

متن آهنگ دل خون شهاب مظفری

هوا هر دفعه که بارون بشه
جای خالیتو هی به رخ میکشه
دلم میشکنه میگم حقشه
یکم بوی عطر برام کافیه
که دیوونه شم باز بپرسم کیه
خرابت شدن واسم عادیه
چه دل خونیه حالم خرابتر از اون که بدونیه
چه دل خونیه اونی که داره میگذره جوونیه
کجا تو گم شدی کجا نشونیه
چه دل خونیه تو حالی که باید عشق برسونیه
چه دل خونیه داره بارون میاد چه آسمونیه
چیزایی که میگی به چه زبونیه

دانلود آهنگ شهاب مظفری دل خون

صدای یه در صدامو برید
دلم واسه تو بدجوری پر کشید
کدوم جاده بود به تو میرسید
هوام ابریه چشام خیس و نم
یه جوری آخه دل بریدی ازم
میدونی چیه هنوز عاشقم
چه دل خونیه حالم خرابتر از اون که بدونیه
چه دل خونیه اونی که داره میگذره جوونیه
کجا تو گم شدی کجا نشونیه
چه دل خونیه تو حالی که باید عشق برسونیه
چه دل خونیه داره بارون میاد چه آسمونیه
چیزایی که میگی به چه زبونیه

چه دل خونیه اونی که داره میگذره جوونیه شهاب مظفری

 

آهنگ سامان جلیلی به نام دنبال من نگرد

تکست ترانه و متن آهنگ سامان جلیلی به نام دنبال من نگرد

در این بخش ترانه دنبال من نگرد با صدای سامان جلیلی را آماده کرده ایم. تمام کارهای این آهنگ از جمله ترانه سرایی آن به عهده سامان جلیل بوده است.

ترانه, موزیک و تنظیم: سامان جلیلی

 Saman Jalili – Donbale Man Nagard

تکست و متن آهنگ سامان جلیلی به نام دنبال من نگرد

متن آهنگ دنبال من نگرد سامان جلیلی

از چی بگم برات منم یه کوه درد واسم چیزی نموند شدم یه دوره گرد
دنبال من نگرد دنبال من نگرد ...
یه روزی میرسه خدا خدا کنی برای دیدنم فقط دعا کنی
دنبال من نگرد دنبال من نگرد ...
دیگه دنبالم نگرد توی این دنیا فقط میمونه رد پایی که دور میشه ازت
همه ی آرزوم همه ی آبروم اینه که کاش که نفهمن که تو بودی آرزوم
دیگه دنبالم نگرد توی این دنیا فقط میمونه رد پایی که دور میشه ازت
همه ی آرزوم همه ی آبروم اینه که کاش که نفهمن که تو بودی آرزوم
صداش یادمه نگاش یادمه اون هر کاری کرد که باشه با همه
دنبال من نگرد دنبال من نگرد ...
براش مهم نبود اون اشک آخرم هزار سالمه نمیشه باورم
دنبال من نگرد دنبال من نگرد ...
دیگه دنبالم نگرد توی این دنیا فقط میمونه رد پایی که دور میشه ازت
همه ی آرزوم همه ی آبروم اینه که کاش که نفهمن که تو بودی آرزوم
دیگه دنبالم نگرد توی این دنیا فقط میمونه رد پایی که دور میشه ازت
همه ی آرزوم همه ی آبروم اینه که کاش که نفهمن که تو بودی آرزوم

دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام دنبال من نگرد

دانلود آهنگ پازل بند به نام Memorable Podcast 4 2020

دانلود آهنگ جدید پازل بند به نام Memorable Podcast 4 2020

آهنگ پادکست شماره 4 پازل بند کاری از آرین بهاری و علی رهبری را در این بخش سایت موزیک دی جی قرار داده ایم و لذت ببرید.

Download New Music Puzzle Band – Memorable Podcast 4

دانلود آهنگ پازل بند به نام Memorable Podcast 4 2020

دانلود آهنگ Download

دانلود آهنگ هوروش بند به نام چه حالی میشی

دانلود آهنگ جدید هوروش بند به نام چه حالی میشی

آهنگ چه حالی میشی یکی از محبوب ترین آهنگ های مهدی دارابی است و امیدواریم از شنیدن این موسیقی لذت ببرید.

ترانه و موزیک: شاهین شیخی, تنظیم: علی تیرداد

Download New Music Hoorosh Band – Che Hali Mishi

“این آهنگ در برنامه دورهمی اجرا شده است.”

دانلود آهنگ هوروش بند به نام چه حالی میشی

متن آهنگ چه حالی میشی هوروش بند

شده شمع بشی نبینی پروانتو شده حتی بترسی از سایتو
تو چشماش ببینی هرشب آیندتو یه شب ترکش کنی این عادتو
شده تک بیوفته تو دلت یه گوشه شده خاطره هات آرزوت شه
شبا حرف بزنی با در و دیوارا نتونی پا بذاری حتی توی کوچه
من الان این حالو دارم یه بی قرارم تورو ندارم کجای شهرو پا بذارم اسمتو نیارم
من الان این حالو دارم یه بی قرارم تورو ندارم کجای شهرو پا بذارم اسمتو نیارم
اگه یه نفرو خیلی دلت بخواد واسش آب بشی نشه ماهی برات
دیگه اسمتم حتی یاشد نیاد بگو چه حالی میشی
اگه بارون بیاد تنها بشینی همش یه نفرو همه جا ببینی
کوه یخ بشی دستاشو که میگیری بگو چه حالی میشی
من الان این حالو دارم یه بی قرارم تورو ندارم کجای شهرو پا بذارم اسمتو نیارم
من الان این حالو دارم یه بی قرارم تورو ندارم کجای شهرو پا بذارم اسمتو نیارم

دانلود آهنگ جدید هوروش بند چه حالی میشی با لینک مستقیم

[audio mp3="https://ahang-ghamgin.ir/wp-content/uploads/2020/03/Hoorosh-Band-Che-Hali-Mishi-128.mp3"][/audio]

دانلود آهنگ جدید هوروش بند به نام چه حالی میشی

دانلود آهنگ جدید هوروش بند به نام چه حالی میشی

Download New Music BY : Horosh Band | Che Hali Mishi Ali Tirdad With Text And 2 Quality 320 And 128 On Musiceto

دانلود آهنگ هوروش بند چه حالی میشی

متن آهنگ چه حالی میشی هوروش بند

♬♬♬

شده شمع بشی نبینی پروانتو شده حتی بترسی از سایتو
تو چشماش ببینی هرشب آیندتو یه شب ترکش کنی این عادتو
شده تک بیوفته تو دلت یه گوشه شده خاطره هات آرزوت شه
شبا حرف بزنی با در و دیوارا نتونی پا بذاری حتی توی کوچه
من الان این حالو دارم یه بی قرارم تورو ندارم کجای شهرو پا بذارم اسمتو نیارم
من الان این حالو دارم یه بی قرارم تورو ندارم کجای شهرو پا بذارم اسمتو نیارم
اگه یه نفرو خیلی دلت بخواد واسش آب بشی نشه ماهی برات
دیگه اسمتم حتی یاشد نیاد بگو چه حالی میشی
اگه بارون بیاد تنها بشینی همش یه نفرو همه جا ببینی
کوه یخ بشی دستاشو که میگیری بگو چه حالی میشی
من الان این حالو دارم یه بی قرارم تورو ندارم کجای شهرو پا بذارم اسمتو نیارم
من الان این حالو دارم یه بی قرارم تورو ندارم کجای شهرو پا بذارم اسمتو نیارم

♬♬♬

هوروش بند  چه حالی میشی

پخش آنلاین این موزیک